Ne zaman: Akşam yemeğinden önce Faydası: Yılda 2 kilo verdiriyor Yemekten 8 dakika önce15 gram fındık yada avokado gibi sağlıklı yağ içeren besinlerden tüketin. Böylece normalde midenizde 20 dakika kalacak olan öğündeki sebzeler artık 3 saat boyunca sizi tok tutacak. Daha az yiyip kendinizi daha çok tok hissedeceksiniz. 2. Değişiklik:Fransız değil Şili kırmızı şarabını için. Ne zaman: İş çıkışı barda Faydası: Kanser riskini azaltıyor Şili şarapları, Cabernet Sauvignon flavonoillerini (kansere sebep olan hücrelerle savaşan antioksidanlar) yüzde 38 daha fazla barındırıyor. 3.Değişiklik:Karamelli bir çikolata bar yerine diyet çikolata tercih edin. Ne zaman: Tatlı krizinde Faydası: Her gece ortalama 100 kaloriden de kurtuluyorsunuz. 4.Değişiklik:İş arkadaşlarınıza mail atmak yerine odalarına ve masalarına yürüyün Ne zaman: Ofiste Faydası:Yılda yarım kg verdirip fazla kalorilerinizden kurtulun! Yapılan araştırmalar ekstra 4000 ila 5000 adım yürüyüşün tansiyonu dengelemeye yardımcı olacağını gösteriyor. 5.Değişiklik:Buzlu su için Ne zaman: Her yemekte Faydası: 8 haftada yarım kg verdiriyor! Her yemekte bir bardak buzlu su için. Vücudunuz suyu 37.5 derece olan ideal sıcaklığa getirene kadar 123 kalori kaybedeceksiniz. 6. Değişiklik:Ayağa kalkın ve bacak kaslarınızı 30 saniye boyunca istediğiniz yöne doğru esnetin. Ne zaman: Yataktan kalkınca Faydası: Yüzde 27 daha esnek bir vücut! 6 hafta içinde vücut esnekliği yüzde 27 oranında artıyor. 7.Değişiklik: Kırmızı etli değil ton balıklı sandeviç tercih edin. Ne zaman: Öğle Yemeğinde Faydası: Kalp hastalığı riski yüzde 28 azalıyor! Balıkta bulunan Omega 3 yağ asitleri vücuttaki iyi kolesterolü yükseltmeye yardım ederek kalp damarlarını temizlemeye yardımcı oluyor. 8.Değişiklik: Çikolatalı süt için Ne zaman: Egzersiz sonrası Faydası: Kasları yeniliyor ve geliştiriyor.! Washington Üniversitesi’nde yapılan araştırmaya göre karbonhidrat ve proteinleri bir arada barındıran çikolatalı süt gibi içecekler kasları yenilemekte ve geliştirmekte sadece protein içeren içeceklere göre yüzde 40 daha etkili. 9.Değişiklik: Her gün bir aspirin için. Ne zaman: Her gün Faydası: Göğüs kanseri riskini yüzde 20 azaltıyor! Araştırmalar her gün düzenli aspirin içen kadınlarda göğüs kanserine yakalanma riskinin yüzde 20 azaldığını ortaya koyuyor. Devamı Şubat 2007 sayısında |




