Hala kış boyunca aldığınız fazla kilolardan kurtulamadıysanız, 'beslenme' ve 'fitnes' olmak üzere 2 bölümden oluşan 'yağ yakma' programımız can simidiniz olabilir. Çünkü bu program, bir ayda, yağları eritip kas miktarını artırmayı hedefliyor.
FUNDA ÇATAR
Yaza 'merhaba' demeye şunun şurasında sadece bir ay kaldı. Bugünlerde rengarenk ve tabii ki dekoltesi bol kıyafetlerle şenlenen vitrinlerin bize verdikleri mesaj şu: 'Yaz mevsiminde bu kıyafetlerle göz kamaştırmak istiyorsan, fit bir vücuda sahip olmalısın.' Beslenme ve diyet uzmanı Dilara Koçak ile pilates hocası Derya Kondu'dan aldığımız bilgilerle hazırladığımız 1 aylık yağ yakma programıyla vücudunuzdaki yağları eritip, kas miktarını artırabilirsiniz. Bu programı yarıda bırakmamanızı öneriyoruz, çünkü işin ucunda yaz mevsimine formda ve kaslı bir vücutla girmek var! Bu program, 'beslenme' ve 'fitness' olmak üzere 2 bölümden oluşuyor. Sizin yapmanız gereken şey, 4 hafta boyunca, diyet programı ile 'sıkılaşma' ve 'kardiyo' egzersizlerini aksatmadan uygulamak olmalı.

BESLENME PROGRAMI

Aşağıda yer alan 1 haftalık beslenme programını 1 ay boyunca her gün düzenli olarak takip etmeli, bol bol su içmeyi de ihmal etmemelisiniz.

PAZARTESİ
KAHVALTI: 2 dilim tam buğday ekmeği ve 2 dilim az yağlı kaşar ile yapılmış yağsız tost.
ARA ÖĞÜN: 1 tam adet ceviz, 2 adet organik kuru kayısı
ÖĞLE YEMEĞİ: 160 gr yağsız ton balığı, üzerinde bir tatlı kaşığı yağ gezdirilmiş salata, 1 dilim tam buğday ekmeği.
ARA ÖĞÜN: 1 kutu meyveli yağsız yoğurt, 10 adet badem
AKŞAM YEMEĞİ: Sebzeli tavuk sote, üzerinde 1 tatlı kaşığı zeytinyağı gezdirilmiş salata, 1 dilim ekmek veya 3 yemek kaşığı bulgur pilavı, cacık veya ayran
ARA ÖĞÜN: 1 porsiyon meyve, 1 çay bardağı süt

SALI
KAHVALTI: 1 dilim kepek ekmeği, 1 yemek kaşığı yağsız peynir, domates, salatalık, 4-5 adet zeytin
ARA ÖĞÜN: 1 porsiyon meyve, 2 adet ceviz
ÖĞLE YEMEĞİ: 3 adet ızgara köfte, üzerinde
1 tatlı kaşığı zeytinyağı gezdirilmiş salata,
1 dilim tam buğday ekmeği
ARA ÖĞÜN: Yarım paket diyet bisküvi, 1 bardak süt
AKŞAM YEMEĞİ: 1 porsiyon etsiz sebze
yemeği, üzerinde 1 tatlı kaşığı zeytinyağı
gezdirilmiş salata, 1 kase yoğurt
ARA ÖĞÜN: 1 porsiyon meyve, 10 adet fındık

ÇARŞAMBA
KAHVALTI: 1 kutu yoğurt, 10 adet badem, 1 adet kivi
ARA ÖĞÜN: 2 adet tam ceviz, 2 adet organik kuru kayısı
ÖĞLE YEMEĞİ: 1 su bardağı pişmiş makarna, üzerinde 1 tatlı kaşığı zeytinyağı gezdirilmiş salata, yağsız yoğurt veya 30 gr peynir
ARA ÖĞÜN: 1 porsiyon meyve, 1 bardak ayran
AKŞAM YEMEĞİ: Kabak çorbası (tarifi haberin devamında), üzerinde 1 tatlı kaşığı zeytinyağı gezdirilmiş salata, 1 dilim tuzsuz ekmek, 50 gr lor peyniri
ARA ÖĞÜN: 1 porsiyon meyve, 1 bardak süt

PERŞEMBE
KAHVALTI: 1 yumurtanın sarısı ve 3 yumurtanın akıyla pişirilmiş az yağlı menemen, domates, salatalık, 1 dilim kepek ekmek
ARA ÖĞÜN: 10 adet fındık, 5 adet siyah kuru üzüm
ÖĞLE YEMEĞİ: 2 dilim beyaz peynir veya 3 dilim mozerella peyniri, üzerinde 1 tatlı kaşığı zeytinyağı gezdirilmiş salata,
1 dilim tam buğday ekmeği
ARA ÖĞÜN: 1 adet müsli bar, 1 bardak süt
AKŞAM YEMEĞİ: 200 gr ızgara balık, zeytinyağlı (1 tatlı kaşğı) salata, közde patlıcan veya buharda sebze,
ARA ÖĞÜN: 2 porsiyon meyve


Haberin devamı 2008 Mayıs sayımızda...

Paylaşmak ister misin?:

Deli.cio.us    Digg    reddit    Facebook    StumbleUpon    Newsvine

Add this to your website
UYARI: Bu siteye yazılan her türlü yorum kamuya açık bilgi haline gelecek ve diğer okuyucular tarafından görülecektir. Her nekadar editörlerimiz yapılan yorumları kontrol etse de, gözden kaçmış yorumlar olabilir. Bu nedenle bilgileri paylaşırken ilaç ve firma isimleri vermemeli, hakaret içeren yorumlar yazmamalısınız. Yorumlardan dolayı ortaya çıkabilecek sorunlardan, yorumu yapan kullanıcı sorumludur. Yorum yapan herkes bu kuralları okumuş ve hukuki sorumlulukları kabul etmiş sayılır.

Yorum ekle


Güvenlik kodu
Yenile

  • Şubat 2018
  • Anket

formsante-kapak-buton-subat2018

anket

FORMSANTE ONLINE ABONELİK

formsante-online-abone

GALERİ 

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/784387agustos_2009.jpg

Yerçekimine karşı koyan muhteşem dekoltelerin sırları

Karın ve kalça bölgesini sıkı egzersiz yaparak şekillendirebiliyoruz oysa göğüs bölgesinde estetik yaptırmadan zamanı geri çevirmek o kadar kolay değil. En iyisi ise yerçekimine yenilmeden önce önlem almak.GÖĞÜSLERDE MEYDANA GELEN Devamı

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/505765aralik_2009.jpg

Önce koklayın sonra yiyin kilo almayın

Uzmanlara göre, besinleri koklayarak açlığı bir ölçüde tatmin etmek mümkünKilonuza istikrar kazandırmak ya da aşırı kilo alımının psikolojik sebeplerini düzene koymak istiyorsanız, bir de koku diyeti reçetemizi deneyin.İnsanın ruhsal durumunu Devamı

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/757036ekim_2009.jpg

Estetikte son trendler

Estetik cerrahi dünyasından her geçen gün yeni ve güzel bir haber geliyor; artık operasyonlar daha kolay ve acısız, iyileşme süreleri kısa, sonuçlar ise son derece doğal. Biz de, en yeni Devamı

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/160541eylul_2009.jpg

Mikroplar atağa geçmeden önleminizi alın!

Bağışıklık sisteminizi güçlendirecek 9 öneriEylül ayının gelişiyle birlikte nezle ve grip sezonu da resmi olarak açılmış oldu. Üstelik bu yıl başka bir bela daha kapımızda: Domuz gribi! Hastalıklara bir gol Devamı

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/454333haziran_2009.jpg

Geç kalmadınız! Hızlı sonuç veren estetikler

En yakın arkadaşınız 10 yaş genç ve 10 kilo daha az görünmesine rağmen, estetik yaptırmadığına yemin ediyorsa ona inanabilirsiniz. Çünkü estetik kategorisine sokulması zor yeni operasyonların işlem süreleri kısa, etkileri Devamı

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/243715mart_2009.jpg

10 doğal yöntemle sonsuz gençliği yakalayın

Sonsuz gençliği yakalamak için ne ilaçlara, ne de mucizelere ihtiyacınız var. Çünkü uzmanlara göre; doğal kürler de vücudumuzun uzun yıllar tepeden tırnağa genç kalmasını sağlayabiliyor.Hemen hepimizin imrenerek izledikleri bazı kadınlar Devamı

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/522896mayis_2009.jpg

Tepeden tırnağa ne kadar hijyene ihtiyacımız var?

Sağlıklı bir yaşamın ilk koşulu hiç kuşkusuz vücudumuzu tepeden tırnağa temiz tutmak. Sahi, vücut hijyeninde dikkat etmemiz gereken kuralları biliyor muyuz, yoksa bir şeyleri yanlış yapıyor olabilir miyiz? İşte yanıtları...YÜZ Devamı

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/681654nisan_2010.jpg

3 haftada 3 kilo verin!

Fazla kilolara veda etmek için diyet yapmak şart. Acıbadem Kozyatağı Hastanesi’nden Beslenme ve Diyet Uzmanı İpek Cirit’in hazırladığı bir haftalık örnek diyet programıyla 3 haftada 3 kilo verebilirsiniz. Bu diyeti Devamı

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/968564temmuz_2009.jpg

Saçlarınız güneşle dost olsun

Bir yandan güneş ve denizin keyfini çıkarırken bir yandan da güzel ve bakımlı saçlara sahip olmak ister misiniz? Güzel yaz günlerinin izlerini, yıpranmış saçlarınızda görmek istemiyorsanız önerilerimize bir göz atın.Yaz Devamı

HABER BAŞLIKLARI

Son Yorumlar

dblogoDiğer Doğan Burda Siteleri: Atlas | Auto Show | Blue Jean | Burda | Capital | CHIP Online | Ekonomist | Elele | Elle | Elle Decor | eMecmua | Ev Bahçe | Evim | Formsanté | Güncel Hukuk | Hafta Sonu | Hello | Hey Girl | İstanbul Life | Level | Lezzet - Yemek Tarifleri | Maison Française | Pc Net | Seninle | Tempo | Yacht Türkiye