Neslihan Demir Darnel, İpek Şenoğlu, Tuğba Karademir, Yasemin Dalkılıç ve Aylin Erdil. Türk sporunun en başarılı yıldız isimlerinin formlarını nasıl koruduğunu merak ediyor musunuz? İşte star sporcuların, yazı formda karşılamanıza yardımcı olacak egzersizleri...
Aytaç Özkardaş

Hareketli yaz günlerine hazırlanmanız ve biraz form tutmanız için bir egzersiz programı hazırladık. Yıldız sporcuların çalışmalarında kullandığı bu egzersizler sizin de güçlü ve dinamik bir vücuda sahip olmanızı sağlayacak. Sporcularımızın maçlara ya da turnuvalara hazırlanırken yaptığı bu sekiz dayanıklılık ve iki hız egzersizini haftada üç kez yapmanızı öneriyoruz böylece içinizdeki atleti ortaya çıkaracaksınız! Ayrıca teniste, voleybolda, dalışta, buz pateni ve sörfte çok başarılı olan 5 ünlü sporcumuza dair bilmek istediklerinizi de bu haberimizde derledik. Güzelliğiyle ve formlarıyla herkese örnek olan bu sporcularımızın, yaşama bakış açıları sizi de kesinlikle spor yapmaya teşvik edecek.

GÜÇ kazanma hareketleri

KOL ÇALIŞTIRMA

4 ya da 5 kiloluk bir ağırlığı sağ elinize alın ve eliniz içe doğru kıvrılacak şekilde kavrayın. Sol eliniz kalçanızda olsun. Sol bacağınızla ileri doğru hamle yaparken, sol dizkapağınızı 90 derecelik bir açıya ulaşıncaya kadar esnetin (A). Sol bacağınızın üzerinde doğrulun ve sağ dirseğinizi şekildeki gibi yukarı doğru kıvırın. Ağırlığı göğsünüze doğru kaldırırken vücudunuz sağa doğru baksın (B). Şimdi ağırlığı aşağı doğru indirerek A pozisyonuna tekrar geçin. Bu hareketi 12 kez tekrarlayın ve
12 kez de vücudunuzun diğer bölümünü çalıştırın.

İKİ TARAFA ZIPLAMA

Sol bacağınızla ileri doğru kocaman bir adım atın ve sol baldırınız yere paralel oluncaya kadar ağır ağır bacağınızı yere indirin (A). Yukarı sıçrarken, bacaklarınızı havada yer değiştirin ve hamle pozisyonunda sağ bacağınız önde yere basın. Tekrar sıçrayın ve her iki bacağınız yan yana hizalı bir şekilde (B). İki bacağınızı kullanarak zıplayın ve dik durun. Bu seti sekiz kez tekrarlayın.

BANKLI EGZERSİZ

Yaklaşık 60 santim yüksekliğinde bir bank ya da taburenin sağında, ayakta durun. Sağ ayağınızı bankın üstüne koyun (A). Ağırlığınızı sağ ayağınıza vererek vücudunuzu kaldırın ve bankın üstüne çıkın. Sol bacağınızı dizinizden bükerek kalça hizasına kaldırın (B). Sonrasında ise sol bacağınızı bankın sol yanına indirin (C). Ardından sağ bacağınızı da indirin, şimdi bankın solundasınız. Hareketi bir kez de ters yönde yapın. Aynı hareketi 10 kez tekrarlayın.

AYAKTA DÖNME

Ayaklarınızı omuz genişliğinde açın ve ayakta durun. İki elinize, 2 ile 5 kilo arasında değişen ağırlıklar alın ve kollarınızı, omuz hizasında, ileri doğru uzatın (A). Kollarınızı ileri doğru düz tutarak vücudunuzu olabildiği kadar sola doğru döndürün. Bu hareketi yaparken kalçanızın sabit kalmasına dikkat edin (B). Aynı hareketi ters yönde yapın. Aynı seti 10 kez tekrarlayın.

Haberin devamı 2008 Haziran sayımızda...

Paylaşmak ister misin?:

Deli.cio.us    Digg    reddit    Facebook    StumbleUpon    Newsvine

Add this to your website
UYARI: Bu siteye yazılan her türlü yorum kamuya açık bilgi haline gelecek ve diğer okuyucular tarafından görülecektir. Her nekadar editörlerimiz yapılan yorumları kontrol etse de, gözden kaçmış yorumlar olabilir. Bu nedenle bilgileri paylaşırken ilaç ve firma isimleri vermemeli, hakaret içeren yorumlar yazmamalısınız. Yorumlardan dolayı ortaya çıkabilecek sorunlardan, yorumu yapan kullanıcı sorumludur. Yorum yapan herkes bu kuralları okumuş ve hukuki sorumlulukları kabul etmiş sayılır.

Yorum ekle


Güvenlik kodu
Yenile

  • Şubat 2018
  • Anket

formsante-kapak-buton-subat2018

anket

FORMSANTE ONLINE ABONELİK

formsante-online-abone

GALERİ 

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/784387agustos_2009.jpg

Yerçekimine karşı koyan muhteşem dekoltelerin sırları

Karın ve kalça bölgesini sıkı egzersiz yaparak şekillendirebiliyoruz oysa göğüs bölgesinde estetik yaptırmadan zamanı geri çevirmek o kadar kolay değil. En iyisi ise yerçekimine yenilmeden önce önlem almak.GÖĞÜSLERDE MEYDANA GELEN Devamı

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/505765aralik_2009.jpg

Önce koklayın sonra yiyin kilo almayın

Uzmanlara göre, besinleri koklayarak açlığı bir ölçüde tatmin etmek mümkünKilonuza istikrar kazandırmak ya da aşırı kilo alımının psikolojik sebeplerini düzene koymak istiyorsanız, bir de koku diyeti reçetemizi deneyin.İnsanın ruhsal durumunu Devamı

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/757036ekim_2009.jpg

Estetikte son trendler

Estetik cerrahi dünyasından her geçen gün yeni ve güzel bir haber geliyor; artık operasyonlar daha kolay ve acısız, iyileşme süreleri kısa, sonuçlar ise son derece doğal. Biz de, en yeni Devamı

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/160541eylul_2009.jpg

Mikroplar atağa geçmeden önleminizi alın!

Bağışıklık sisteminizi güçlendirecek 9 öneriEylül ayının gelişiyle birlikte nezle ve grip sezonu da resmi olarak açılmış oldu. Üstelik bu yıl başka bir bela daha kapımızda: Domuz gribi! Hastalıklara bir gol Devamı

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/454333haziran_2009.jpg

Geç kalmadınız! Hızlı sonuç veren estetikler

En yakın arkadaşınız 10 yaş genç ve 10 kilo daha az görünmesine rağmen, estetik yaptırmadığına yemin ediyorsa ona inanabilirsiniz. Çünkü estetik kategorisine sokulması zor yeni operasyonların işlem süreleri kısa, etkileri Devamı

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/243715mart_2009.jpg

10 doğal yöntemle sonsuz gençliği yakalayın

Sonsuz gençliği yakalamak için ne ilaçlara, ne de mucizelere ihtiyacınız var. Çünkü uzmanlara göre; doğal kürler de vücudumuzun uzun yıllar tepeden tırnağa genç kalmasını sağlayabiliyor.Hemen hepimizin imrenerek izledikleri bazı kadınlar Devamı

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/522896mayis_2009.jpg

Tepeden tırnağa ne kadar hijyene ihtiyacımız var?

Sağlıklı bir yaşamın ilk koşulu hiç kuşkusuz vücudumuzu tepeden tırnağa temiz tutmak. Sahi, vücut hijyeninde dikkat etmemiz gereken kuralları biliyor muyuz, yoksa bir şeyleri yanlış yapıyor olabilir miyiz? İşte yanıtları...YÜZ Devamı

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/681654nisan_2010.jpg

3 haftada 3 kilo verin!

Fazla kilolara veda etmek için diyet yapmak şart. Acıbadem Kozyatağı Hastanesi’nden Beslenme ve Diyet Uzmanı İpek Cirit’in hazırladığı bir haftalık örnek diyet programıyla 3 haftada 3 kilo verebilirsiniz. Bu diyeti Devamı

http://www.formsante.com.tr/components/com_gk3_photoslide/thumbs_big/968564temmuz_2009.jpg

Saçlarınız güneşle dost olsun

Bir yandan güneş ve denizin keyfini çıkarırken bir yandan da güzel ve bakımlı saçlara sahip olmak ister misiniz? Güzel yaz günlerinin izlerini, yıpranmış saçlarınızda görmek istemiyorsanız önerilerimize bir göz atın.Yaz Devamı

HABER BAŞLIKLARI

Son Yorumlar

dblogoDiğer Doğan Burda Siteleri: Atlas | Auto Show | Blue Jean | Burda | Capital | CHIP Online | Ekonomist | Elele | Elle | Elle Decor | eMecmua | Ev Bahçe | Evim | Formsanté | Güncel Hukuk | Hafta Sonu | Hello | Hey Girl | İstanbul Life | Level | Lezzet - Yemek Tarifleri | Maison Française | Pc Net | Seninle | Tempo | Yacht Türkiye