Ana Sayfa Fitness 1 AYDA fit bir vücut

1 AYDA fit bir vücut

Malum, deniz mevsimini açtık. Ancak hala hiçbir şey için geç değil. Evinizde kendi kendinize uygulayabileceğiniz 20 dakikalık egzersizlerle bir ayda vücudunuzu sıkılaştırabilir ve bikininizi gururla taşıyacak kıvama gelebilirsiniz. Üstelik bunun için ihtiyacınız olan şey sadece birkaç basamaklı bir merdiven!

Funda ÇATAR

1-Kalça ve bacak kasları için:

Sol ayağınızı merdivenin ikinci basamağına yerleştirin. Her iki ayağınız kalça hizasında açık, omuzlarınız da dik olsun. Kollarınızı her iki yanda, dirsekleriniz 90 derece bükülmüş halde, omuz hizasında tutun (1-a). Şimdi sıçrayarak sağ ayağınızı birinci basamaktaki sol ayağınızın yanına getirip, tekrar başlangıç pozisyonuna dönün. Hareketi uygularken aynı anda kollarınızı da birbirine paralel olacak şekilde yukarıya doğru uzatın (1-b). Egzersizi 2 set halinde 15'er kez tekrarlayın.

2-Bacak ve omuz için:

Ayaklarınızı kalça hizasında açıp, dik durun. Kollarınızı vücudunuzun her iki yanında tutarak dirseklerinizi 90 derecelik bir açıyla bükün. Parmaklarınız öne doğru bakmalı (2-a). Sol bacağınızı ikinci basamağa yerleştirirken, aynı anda kollarınızı da omuz hizasına doğru kaldırın. Hareket sırasında ikinci basamağa yerleştirdiğiniz bacağınız, zeminle 90 derecelik bir açı oluşturmalı. Ardından tekrar başlangıç pozisyonuna dönün (2-b). 2 set halinde 15'er kez tekrar edin.

3-Alt bacak ve kalça kasları için:

İkinci basamağın kenarında parmak uçlarınız üzerinde durun. Kollarınız yine 90 derecelik bir açıyla bükülmüş olmalı (3-a). Şimdi parmak uçlarınıza yükselirken, kollarınızı da omuz hizasına doğru kaldırın (3-b). Egzersizi 2 set halinde 15'er kez uygulayın.

Haberin devamı 2008 Haziran sayımızda…

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here