1 aylık program

Hala kış boyunca aldığınız fazla kilolardan kurtulamadıysanız, ‘beslenme’ ve ‘fitnes’ olmak üzere 2 bölümden oluşan ‘yağ yakma’ programımız can simidiniz olabilir. Çünkü bu program, bir ayda, yağları eritip kas miktarını artırmayı hedefliyor.

FUNDA ÇATAR
Yaza 'merhaba' demeye şunun şurasında sadece bir ay kaldı. Bugünlerde rengarenk ve tabii ki dekoltesi bol kıyafetlerle şenlenen vitrinlerin bize verdikleri mesaj şu: 'Yaz mevsiminde bu kıyafetlerle göz kamaştırmak istiyorsan, fit bir vücuda sahip olmalısın.' Beslenme ve diyet uzmanı Dilara Koçak ile pilates hocası Derya Kondu'dan aldığımız bilgilerle hazırladığımız 1 aylık yağ yakma programıyla vücudunuzdaki yağları eritip, kas miktarını artırabilirsiniz. Bu programı yarıda bırakmamanızı öneriyoruz, çünkü işin ucunda yaz mevsimine formda ve kaslı bir vücutla girmek var! Bu program, 'beslenme' ve 'fitness' olmak üzere 2 bölümden oluşuyor. Sizin yapmanız gereken şey, 4 hafta boyunca, diyet programı ile 'sıkılaşma' ve 'kardiyo' egzersizlerini aksatmadan uygulamak olmalı.

BESLENME PROGRAMI

Aşağıda yer alan 1 haftalık beslenme programını 1 ay boyunca her gün düzenli olarak takip etmeli, bol bol su içmeyi de ihmal etmemelisiniz.

PAZARTESİ
KAHVALTI: 2 dilim tam buğday ekmeği ve 2 dilim az yağlı kaşar ile yapılmış yağsız tost.
ARA ÖĞÜN: 1 tam adet ceviz, 2 adet organik kuru kayısı
ÖĞLE YEMEĞİ: 160 gr yağsız ton balığı, üzerinde bir tatlı kaşığı yağ gezdirilmiş salata, 1 dilim tam buğday ekmeği.
ARA ÖĞÜN: 1 kutu meyveli yağsız yoğurt, 10 adet badem
AKŞAM YEMEĞİ: Sebzeli tavuk sote, üzerinde 1 tatlı kaşığı zeytinyağı gezdirilmiş salata, 1 dilim ekmek veya 3 yemek kaşığı bulgur pilavı, cacık veya ayran
ARA ÖĞÜN: 1 porsiyon meyve, 1 çay bardağı süt

SALI
KAHVALTI: 1 dilim kepek ekmeği, 1 yemek kaşığı yağsız peynir, domates, salatalık, 4-5 adet zeytin
ARA ÖĞÜN: 1 porsiyon meyve, 2 adet ceviz
ÖĞLE YEMEĞİ: 3 adet ızgara köfte, üzerinde
1 tatlı kaşığı zeytinyağı gezdirilmiş salata,
1 dilim tam buğday ekmeği
ARA ÖĞÜN: Yarım paket diyet bisküvi, 1 bardak süt
AKŞAM YEMEĞİ: 1 porsiyon etsiz sebze
yemeği, üzerinde 1 tatlı kaşığı zeytinyağı
gezdirilmiş salata, 1 kase yoğurt
ARA ÖĞÜN: 1 porsiyon meyve, 10 adet fındık

ÇARŞAMBA
KAHVALTI: 1 kutu yoğurt, 10 adet badem, 1 adet kivi
ARA ÖĞÜN: 2 adet tam ceviz, 2 adet organik kuru kayısı
ÖĞLE YEMEĞİ: 1 su bardağı pişmiş makarna, üzerinde 1 tatlı kaşığı zeytinyağı gezdirilmiş salata, yağsız yoğurt veya 30 gr peynir
ARA ÖĞÜN: 1 porsiyon meyve, 1 bardak ayran
AKŞAM YEMEĞİ: Kabak çorbası (tarifi haberin devamında), üzerinde 1 tatlı kaşığı zeytinyağı gezdirilmiş salata, 1 dilim tuzsuz ekmek, 50 gr lor peyniri
ARA ÖĞÜN: 1 porsiyon meyve, 1 bardak süt

PERŞEMBE
KAHVALTI: 1 yumurtanın sarısı ve 3 yumurtanın akıyla pişirilmiş az yağlı menemen, domates, salatalık, 1 dilim kepek ekmek
ARA ÖĞÜN: 10 adet fındık, 5 adet siyah kuru üzüm
ÖĞLE YEMEĞİ: 2 dilim beyaz peynir veya 3 dilim mozerella peyniri, üzerinde 1 tatlı kaşığı zeytinyağı gezdirilmiş salata,
1 dilim tam buğday ekmeği
ARA ÖĞÜN: 1 adet müsli bar, 1 bardak süt
AKŞAM YEMEĞİ: 200 gr ızgara balık, zeytinyağlı (1 tatlı kaşğı) salata, közde patlıcan veya buharda sebze,
ARA ÖĞÜN: 2 porsiyon meyve

Haberin devamı 2008 Mayıs sayımızda…

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here