Ana Sayfa Beslenme & Diyet 1 HAFTALIK SAĞLIKLI BESLENME MENÜSÜ

1 HAFTALIK SAĞLIKLI BESLENME MENÜSÜ

ekim-2011-diyet-2-resim-1

1.GÜN
Kahvaltı: 1 su bardağı süt içerisine 3 yemek kaşığı tahıl gevreği, 3 yemek kaşığı müsli
Ara: 1 adet kuru incir+1 adet kuru kayısı+1 adet tam ceviz
Öğle: 1 küçük tabak spagetti bolonez (kıymalı ve peynirli spagetti) ve domates, salatalık dilimleri+light yoğurt
İkindi: 1 küçük boy muz+probiyotik yoğurt
Akşam: 1 adet zeytinyağlı ve garnitürlü enginar, 1 ince dilim ekmek ve az yağlı çoban salata Yatarken: 1 adet orta boy elma

2.GÜN
Kahvaltı: 1 ince dilim peynir, 1 ince dilim tam buğday ekmeği, 3 adet yeşil zeytin, domates, salatalık, tatlı kırmızı biber, yeşil çay
Ara: 10 adet fındık
Öğle: Akdeniz salatası ve 1 ince dilim ekmek
İkindi: 1 adet orta boy elma
Akşam: 1 ince dilim somon ızgara, 1 ince dilim ekmek ve salata Ara: 1 su bardağı süt ve orta boy armutun yarısı

3.GÜN
Kahvaltı: 1 adet yumurta, 1 karper kadar peynir, 1 ince dilim ekmek, bol taze ve tatlı kırmızıbiber
Ara: 3 adet tüm ceviz
Öğle: 4 yemek kaşığı zeytinyağlı kuru baklagil yemeği, 1 ince dilim ekmek ve az yağlı salata
İkindi: 1 bardak kefir+3 adet taze kayısı
Akşam: Küçük bir porsiyon ızgara tavuk göğsü, az miktarda patates püresi, salata
Ara: 1 su bardağı taze domates suyu Devamı diğer sayfada

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here