31 günde Kalori yakma planı

Neredeyse yaz bitecek ama siz hâlâ ideal vücut ölçülerinde olmadığınız için hayıflanıyorsunuz… Sorun, muhtemelen, elinizde düzenli takip edebileceğiniz bir programın olmamasından kaynaklanıyor. Motivasyonunuzu ve umudunuzu kaybetmenize gerek yok. Biz sizin için uzmanlara danıştık ve bu ay sonuna kadar sağlıklı ve fit görünebileceğiniz bir plan hazırladık.

Esin Altuğ

Kilo vermenin ve yağ yakmanın püf noktası elbette egzersiz yapmak… Ama her gün tekrar ettiğiniz rutin hareketlerle istediğiniz kadar fit olamıyorsunuz. Çünkü performanstan gözle görülür sonuçlar elde etmenin yolu aktiviteleri çeşitlendirmekten geçiyor. Uzmanlar çalışmanın yoğunluğunu da ara sıra değiştirmek gerektiğini söylüyor. Zira yoğun uygulanan egzersizler hem ekstra kalori harcatıyor, hem de metabolizmanızı hızlandırıyor. Yoğun yapılmayan egzersizler de daha uzun süre uygulanabiliyor ve yağlarınızdan böylece kurtuluyorsunuz. En ideal olan, yoğun ve hafif egzersizlerin birbirini tamamladığı bir planı uygulamak.
Bu ay size özel bir yağ yakma programı hazırladık. Her gün ayrı bir egzersize karşılık geliyor. Yoğun ve hafif egzersizler dönüşümlü şekilde özel olarak seçildi. Tek yapmanız gereken, bu programı takvimine uygun olarak takip etmek. 1 Ağustosu kaçırdıysanız da üzülmeyin. Aynı programı ayın kaçından başlarsanız başlayın uygulayabilirsiniz…

TEKERLEKLİ PATENLE KAYIYORUZ!

Süre: 45 dakika
YAKILAN KALORİ: 340
Tekerlikli paten yani roller-blade ile kaydığınızda kardiyo hareketlerine ek olarak ileriye ve yanlara doğru ivmeler yapıyorsunuz. Yanlara doğru esneyerek kaymak, vücudunuzun alt bölümünü de çalıştırıyor. Tekerlekli paten, düşük yoğunlukta bir egzersiz. Bu da daha uzun süre kayabilmeniz ve daha çok yağ yakmanız anlamına geliyor. Eğer tekerlekli patene alışık değilseniz, bunun yerine bisiklete binebilirsiniz…
0-5 DAKİKA: Isınmak için rahatça kaymaya başlayın
5-10 DAKİKA: Yavaş yavaş hızlanabilirsiniz. Hızınız biriye sohbet edebilecek ya da rahatça şarkı söyleyebilecek limiti geçmesin.
10-40 DAKİKA: Normal paten kayma hızı ve duruşunu alın: Dizler bükülü, göğüs önde, bacaklar ilerlerken dışa doğru ivme yapıyor. Kayarken kollarınızı bacaklarınızın zıt yönünde hareket ettirin.
40-45 DAKİKA: Yavaş yavaş hızınızı azaltın ve sakinleşin

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here