Diğer
    Ana SayfaHaber41? 29! ve Grey İstanbul’a bronz aslan

    41? 29! ve Grey İstanbul’a bronz aslan

    -

    Medya Lions kategorisinde Ogilvy & Mather büyük ödülü kazandı.

    Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nde Media Lions ödülleri sahiplerini buldu. Ogilvy & Mather Amsterdam, Funeral Insurance Company (Funeral Sigorta şirketi)’nin Dela Brand markası için hazırladığı ‘Why wait until its too late’ (Çok geç olana kadar beklemeye ne gerek var?) adlı kampanyasıyla büyük ödüle layık görüldü. Kampanyanın medya ajansı ise Mediavalue Eindhoven.

    Media Lions’ta Türkiye’den katılan 41? 29! ve Grey İstanbul da bronz ödül kazandı. 41? 29! Özyeğin Üniversitesi için hazırladığı ‘The Game of Your Life’ (Hayatının Oyunu) ile; Grey İstanbul ise Uluslararası Af Örgütü için hazırladığı ‘Frame of Speech’ kampanyası ile bronz aslana layık görüldü.

    cannes-lions20130619-4

    - Advertisement -

    Yazar: Fatoş Karahasan



    CEVAP VER

    Lütfen yorumunuzu giriniz!
    Lütfen isminizi buraya giriniz


    Tam bir sebze canavarıyım

    ‘Binbir Gece’ dizisindeki rolüyle her hafta evlerimize konuk olan, sevilen oyuncu Ceyda Düvenci “bakımlı, kendini her haliyle seven ve güvenen, sağlığına dikkat eden kadınlar...

    Diyette başarısızlık yoktur, vazgeçmek vardır

    Yeni kitabı ‘Afiyetle Diyet’’in raflardaki yerini aldığı bugünlerde Uzman Diyetisyen Dilara Koçak ile bir söyleşi yaptık ve ondan stil sırlarını öğrendik...Yeni kitabınızdan biraz bahseder...

    Tek yaptığım spor oğlumla yürümek

    G.O.R.A'nın çekimleri için ne diyeceksiniz?Çekileli uzun zaman oldu! İnsan bir şey çektiği zaman hemen seyretmek istiyor ama bu filmin başına hakikaten gelmedik şey kalmadı....