Ana Sayfa Fitness Asılarak sıkılaşın

Asılarak sıkılaşın

25082014 egzersiz

Asılarak egzersiz yapmanızı sağlayan süspansiyon antrenmanları son yıllarda oldukça popüler. Tavana, kapıya ya da bir ağaca asılabilen ve ayarlanabilir bantları sayesinde yüzlerce farklı açıda birçok farklı egzersiz yapmanızı sağlayan TRX ile antrenman yapmak zorlu olduğu kadar keyifli de.

KALDIRDIĞINIZ AĞIRLIK KENDİ AĞIRLIĞINIZ: Herkes kendi ağırlığını kaldırabilmeli… TRX ile antrenman yaparken yerçekiminin gücüne karşı kendi vücut ağırlığınızı kullanıyorsunuz. Tüm vücudunuzu bir egzersiz makinesine dönüştüren bu basit alet performansınızı ve kuvvetinizi artırmakla kalmıyor, bantları sabit tutabilmek için gösterdiğiniz efor dengenizi geliştiriyor, egzersiz sırasında karın kasları sürekli çalışıyor. Ayrıca asılarak yapılan hareketler esnekliğinizi de artırıyor.  

ZORLUK DERECESİNİ SİZ AYARLAYIN: Alet bir karabina, o karabinaya bağlı iki bant ve uçlarda ayak ya da ellerinizi takmanıza yarayan kulplardan oluşuyor. Karabinaya ne kadar yakınsanız egzersizin şiddeti o kadar artıyor. Egzersizi zorlaştırmak istediğinizde kayışları ayarlayarak öne doğru yaklaşıyorsunuz, böylelikle vücudunuzun eğimi, dolayısı ile egzersizin şiddeti artıyor.

İSTER AĞACA, İSTER KAPIYA BAĞLAYIN: 1,5 kilogramdan hafif olan alet kolayca taşınabiliyor, her fitness seviyesinden kullanıcı tarafından kullanılabiliyor. Kanca sistemiyle isterseniz evde tavana, kapıya, parktaki demir barlara ya da bir ağaca bağlayıp dilediğiniz gibi egzersiz yapabiliyorsunuz.

 

Aytaç ÖZKARDAŞ GOZZI

Formsanté Dergisi Temmuz 2014 sayısı

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here