Ana Sayfa Beslenme & Diyet Bikini Diyeti ile bir ayda 5 kilo verin

Bikini Diyeti ile bir ayda 5 kilo verin

mayis-2012-saglik-beslenme-diyet-2-1

Mayıs ayıyla birlikte deyim yerindeyse yumurta kapıya dayandı. Yazın tam anlamıyla başlamasına sadece bir ay kaldı. Bu ay sıcak rotalara gidip deniz sezonunu açacaklar belki önlemlerini aldılar ama bu sayıda bizim sözümüz, haziranda bikinilerinin içine rahatça girmek isteyenlere… Hiçbir şey için geç kalmış değilsiniz, yeter ki bu ay iradenizi sağlam tutun ve sahip olmak istediğiniz bedenin hayalini gözlerinizin önünden ayırmayın…

Yaza formda girmek isteyenlere bu ay Fark Etmeden Diyet programının yaratıcısı, Uzman Diyetisyen Selahattin Dönmez yol gösteriyor. Son dakika diyetlerinden uzak durup sağlıklı ve kalıcı kilo vermek isteyenler için bir diyet programı hazırlayan Dönmez, “Mayıs ayında başlayacağınız düzenli beslenme ve yürüyüşler ile yaza bedenen hazırlık yapmanız çok kolay. Kışın yarattığı stresten kurtulmak ve de vücudumuzda oluşacak bahar yorgunluğunu atmak için de çok etkili olacak olan bu özel diyet sayesinde kilolarınızdan kurtulacaksınız. Daha da önemlisi kilo vermenizin yanında, vücudun toksin biriktirme kapasitesini azaltacak karaciğer, böbrek ve bağırsak sisteminizi dengede tutmuş olacaksınız” diyor. Hatalı diyetlerin baş ağrısı, yorgunluk, ilk günlerde halsizlik, değişik rüyalar görme, uyku düzeni değişikliği, gaz-şişkinlik, ciltte lekelenmeler, sinir sisteminde bozulma, sürekli açlık hissi ve hatta vücudun kendini korumaya alması nedeniyle kilo alma gibi yan etkileri olduğunu söyleyen Uzman Diyetisyen Dönmez, diyet programına geçmeden önce unutulmaması gereken noktaların altını çiziyor. Dönmez, “Özellikle bozulan uyku düzeni daha fazla yemek yeme isteği, gece uyanıp yemek yeme, gece boyunca atıştırma gibi sorunlar oluşturuyor” diyor.

Kötü besin yok, kötü beslenme var
Hatalı diyet programları uygulamak yerine, hatalı olan beslenme alışkanlıklarını bulmak, ev dışında kolay uygulanabilir yemek yeme düzenini öğrenmek, kötü besin yok kötü beslenme var düşüncesini unutmamak, porsiyonları kilo düzeyine göre ayarlamak, daha önce denenmemiş düşük kalorili besinlerle tanışmak ve kilo vermeye yönelik bitkisel veya kimyasal ürünlerden uzak durmak gerekiyor.

Sürekli takip kalıcı kilo kaybı sağlıyor
Selahattin Dönmez yapılan en büyük hatanın; kilo verme süreci ve sonrasında sıkılma ve bıkkınlık ile takibi yarım bırakmak olduğunu söylüyor. İsrail’de yapılan bir araştırma, dengeli bir diyet ile kilo veren 27 kişinin, 14 yıl boyunca her ay takip edildiğini ve sadece ikisinin verdiği toplam kilonun sadece yüzde 10’unu geri aldığını, diğerlerinin ise kilosunu koruduğunu gösteriyor. Bu da sağlıklı bir kilo verme yöntemi ile kilo verip, sürekli takibi sürdürmenin önemini gösteriyor. Bikini diyeti ile kilo verdikten sonra, tartıdaki başarıyı sürdürebilmek için sağlıklı beslenmeyi yaşam tarzı haline getirmelisiniz. Devamı diğer sayfada

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here