Ana Sayfa Fitness Bir ayda dümdüz bir karın hayal değil!

Bir ayda dümdüz bir karın hayal değil!

1273240079-0

1273240079-0İtiraf etmek zor olsa da, doğru! Karnınız, artık vücudunuzu sımsıkı saran pantolonunuzun içinde iyice sıkışıyor, değil mi? Oysa daha birkaç ay hiç de öyle değildi. Canınızı sıkmayın, size önerdiğimiz egzersizlerle, tüm bakışların üzerinizde odaklanacağı dümdüz bir karına sahip olabilirsiniz!

Gece bir partiye davetlisiniz ve ne giyeceğinize hâlâ karar veremiyorsunuz. Daha doğrusu, neredeyse tüm gardırobunuzu indirdiğiniz halde, giydiğiniz hiçbir kıyafeti kendinize yakıştıramıyorsunuz. Güzelim pantolonlar, üzerinizde tüm çekiciliğini yitiriyor. Peki ya daha iki üç ay önce üzerinize kolaylıkla oturan mini eteğinize ne demeli? Belki karnınızı iyice çekerseniz, bu kez fermuarını kapatmayı başarabilirsiniz! Heyecanla başladığınız kıyafet seçimi burada sona eriyor ve siz, gardırobun dip köşesinde sakladığınız bol siyah elbisenizle partiye katılmak zorunda kalıyorsunuz. Ah şu şişkin göbeğiniz! Tüm suç onda asında… Tabii birkaç saat içinde karnınızı eritmenize yardımcı olamayız elbette. Ancak, size önerdiğimiz egzersizlerimizi düzenli olarak uygularsanız, bir ayda karın probleminizin ortadan kalktığını göreceksiniz. Üstelik, bu egzersizlerimizi uygularken hem eğlenecek hem de sırt kaslarınızı da güçlendireceksiniz!

NASIL YAPACAKSINIZ?
Hepimizin bildiği gibi, etkin sonuç alabilmek için egzersizleri düzenli olarak uygulamak şart. Dolayısıyla size önerdiğimiz karın egzersizlerini haftada 3-4 kez uygulamalısınız. Başlangıçta her egzersizi 7 kez tekrarlayın. İhtiyaç duyarsanız, egzersizleri en fazla 20 kez tekrar edebilirsiniz. Bu hareketleri yavaş yavaş ve bilinçli olarak uygulamayı da unutmayın. Dikkat! Gevşerken nefesinizi kesinlikle içinizde tutmayın. Aksine her zaman düzenli olarak derin nefes alıp vermeye özen gösterin! Egzersizlere başlamadan önce de mutlaka ısınma hareketleri uygulayın. Örneğin; 2 dakika boyunca bulunduğunuz yerde yürüyün, ardından bacaklarınızı hafifçe açın. Kollarınızı başınızın üzerinde yükseltin. Şimdi değişimli olarak sağ ve sol kolunuzu yukarı kaldırın. Bir dakika boyunca bu pozisyonda durun.

Karın egzersizleriyle ilgili ayrıntılı bilgiyi Formsante’nin Şubat 2007 sayısında bulabilirsiniz.

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here