Ana Sayfa Fitness Egzersiz sırasında postüre dikkat

Egzersiz sırasında postüre dikkat

mart-2013-fitness-raporu-resim-1

Gündelik hayatta yürürken, otururken, bir şeyi kaldırırken duruşunuzun nasıl olduğu önemlidir. Spor yaparken duruşunuzun önemi daha da artıyor. Ancak buna rağmen birçok kişi egzersiz sırasında postürünün doğru olup olmadığının farkında bile değil. Mükemmel bir postür için omuzlar açık ve rahat, omurga düz ve dik, karın kasları sıkılı olmalı. Bu duruş, sizi sakatlıklardan korumanın yanı sıra antrenman kapasitenizi artırıyor ve doğru kasları çalıştırmanızı sağlıyor. Dinamik bir hareket öncesinde, omuz başlarını dışarı ve aşağı doğru hareket ettirin, üst bedeni genişletin, karın bölgesini sıkın.

mart-2013-fitness-raporu-resim-2Saç kuruturken bacak çalıştırın
Spor salonunda makinelerde bacak itme hareketi yerine saçlarınızı kuruturken tek ayak üzerinde dengede durun. Böylelikle saçlarınızı kuruttuğunuz süre boyunca iki ayak üzerinde durduğunuz duruma göre iki kat fazla kalori yakacak, bunun yanı sıra bacaklarınızı güçlendireceksiniz. Her iki bacak üzerinde eşit sürelerde durmaya özen gösterin.

mart-2013-fitness-raporu-resim-3AYIN ÜRÜNÜ
Koşuda teknolojik devrim: Boost Adidas’ın yeni yastıklama teknolojisi Boost, koşu endüstrisinde kuralları değiştiriyor. Ayakkabının yastıklamasında kullanılan katı granül malzeme (TPU) şişirilerek tabanda binlerce küçük enerji kapsülüne dönüştürülüyor. Böylece bu enerji kapsülleri atılan her adımda daha fazla enerji depoluyor ve her adımda geri veriyor. Teknoloji, giyildiğinde ayağa yumuşak ve rahat bir his verirken aynı zamanda sert ve etkili bir yastıklama sağlayarak konforlu bir koşu deneyimini yaşatıyor. Fiyatı, TL368.

mart-2013-fitness-raporu-resim-4ACI AMA GERÇEK…
Günde 100 mekik çekerseniz bel bölgesindeki yağlardan kurtulacağınızı sanıyorsanız bir kez daha düşünün… Çünkü uzmanlar “bölgesel olarak yağ yakmanın” mümkün olmadığını söylüyor. İstediğiniz kadar mekik çekin, karın bölgesinde bulunan yağ tabakasından dolayı kaslarınız görünmeyebilir. Kas dokunuzu artırmak için farklı egzersiz türlerini kombine etmelisiniz. Bir de yağ kaybetmek için sağlıklı beslenmeniz ve kardiyovasküler egzersizler yapmanız gerekiyor.

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here