Egzersizden önce ne yapmalı?

Yürüyüş
Hafif beslenin. Karbonhidrat, protein ve yağdan oluşan 100-200 kalorilik bir atıştırma açlığınızı bastırıp kaslarınızı besleyerek, daha uzun süre adım atmanızı sağlar.

1 orta boy armut + 1 kibrit kutusu çedar peyniri

Koşu
Koşarken midenizde çalkalanıp ağırlık yapacak yiyeceklerden kaçının. 1 saat önce 200-300 kalorilik 30 g karbonhidrat içeren bir atıştırma ile ihtiyacınız olan hızlı enerjiyi sağlayın.

1/2 kase yulaf ezmesi ve orman meyvesi + 1 su bardağı az yağlı süt

Yoga
Şişkinliğin yoga çalışmanızı mahvetmesine izin vermeyin. 1-2 saat önce kolay sindirilebilecek karbonhidrat ve proteinlerden oluşan 100-200 kalorilik bir atıştırmalık yeterli olacak.

1 küçük elma + 1 avuç badem

Ağırlık antremanı
Antrenmandan 30-60 dakika önce kas yapıcı protein ve karbonhidrattan oluşan 100-200 kalorilik bir öğün tüketebilirsiniz.

1 kase yoğurt + 1 tatlı kaşığı bal

Yüzme
Basit ve kompleks karbonhidratların yanı sıra az miktarda protein içeren 200-300 kalorilik atıştırmalığı havuza atlamadan yaklaşık 1 saat önce tüketin. Kramplardan uzak, enerji dolu kulaçlar atın.

6 adet hurma + 1 yemek kaşığı fıstık ya da fındık ezmesi

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here