Form tutarken sınırlarınızı zorlayın; 500 kalori yakmak için 4 seçenek

Uzmanlar özellikle kilo verebilmek için ortalama 500 kalori yakmamız gerektiğini söylüyor. Bu biraz da sınırları zorlamak demek aslında. Biz de size sıkılmadan yapabileceğiniz 4 farklı egzersiz seçeneği öneriyoruz. Hangisini seçerseniz seçin 500 kalori yakacaksınız!

Evet, fitness yapmak iyi birşey: Kalbi ve bağışıklığı güçlendiriyor, kasları çalıştırıyor, kilo vermeye yardım ediyor, mutlu yapıyor insanı… Bir de kalori hesabı var tabii. Şu ne yapsak da biraz daha yaksak dediğimiz kaloriler yok mu? Çünkü ciddi olarak kilo verebilmek için egzersizlerle ortalama 500 kalori yakmak gerekiyor. Uzmanlar bu kaloriyi 1 saatten az bir vakitte yakabileceğimizi söylüyor. Bu tabii ciddi bir uğraş. Daha da iyisi ise bunu bir saatten daha kısa sürede ve farklı seçeneklerle başarabilmek… Sizin için hazırladığımız 4 farklı egzersiz programı ile bunu sıkılmadan başarabileceksiniz. Cihazla yağ yakma egzersizleri, karma ağırlık egzersizleri, dönüşümlü yapabileceğiniz yürüyüş-koşu-tırmanma egzersizleri ve triatlon egzersizleri. Düzenli uygulayacağınız bu egzersizler sayesinde güçlü bir kalp, mükemmel şekilli kaslar ve sağlam bir vücuda sahip olacaksınız. Elbette zor bir şeyi başarmış olmanın vereceği keyif de çok tatlı gelecek size…

Devamı 2006 Şubat sayımızda…

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here