Ana Sayfa Fitness Güçlü abdominaller için sırtınızı çalıştırmayı unutmayın

Güçlü abdominaller için sırtınızı çalıştırmayı unutmayın

ocak-2013-fitness-raporu-resim-1

Güçlü karın kaslarına sahip olmak istiyorsanız egzersiz rutininize alt sırt kaslarınızı da çalıştıracak hareketler eklemeyi unutmayın. Örneğin “süpermen” harika bir sırt egzersizi. Vücudunuz düz bir çizgi halinde olacak şekilde yere yüzüstü uzanın. Kollar ve bacaklar uzun. Nefes verirken kollarınızı ve bacaklarınızı aynı anda hafifçe yerden kaldırın, sonra yavaşça indirin.

BAŞARININ SIRRI
Eğer kilonuzu ideal düzeyde tutmak istiyorsanız 10 binden fazla başarılı diyette yer alan ilk dört temel formülü uygulayın:
ocak-2013-fitness-raporu-resim-2
Standford Üniversitesi’nin araştırmalarına göre; egzersiz yaparken ellerinizin soğuk olması daha uzun süre spor yapmanızı sağlıyor. Böylece daha hızlı kilo kaybı görülüyor.

ocak-2013-fitness-raporu-resim-3Topuklu mu giyiyorsunuz?
Uzun süre topuklu ayakkabı giyince baldır kasları (kalfler) ile aşil tendonu kısalıyor ve geriliyor. Bu da bacaklarda ağrılara ve kaslarda sertliğe neden oluyor. Bunu önlemek için basit bir esneme egzersizi yapabilirsiniz:
Bir merdivenin kenarına ayaklarınızın ön kısmını koyarak durun; topuklarınız boşlukta… Bir elinizle duvarı ya da tırabzanları tutun. Ayaklar birbirine paralel olmalı. Topuklarınızı aşağı doğru itin, konforlu bir şekilde durabildiğiniz pozisyonda 30 saniye kadar baldırlarınızın arkasını ve bileklerinizi esnetin.

ocak-2013-fitness-raporu-resim-4Tanita BC545-N
15 saniyede 10 ayrı parametre için ölçümleme yapabilen Tanita BC545-N ile tüm vücudunuz kontrol altında. Ev kullanımına uygun olan aletle beş ayrı bölgedeki (kollar, bacaklar, gövde) kas ve yağ miktarını gözlemleyebiliyorsunuz. Detaylı grafik veriler sunan aletle fitness durumu, metabolik yaş, kemik mineral ağırlığı, vücut su yüzdesi ve iç yağlanma oranı da görüntülenebiliyor. Fiyatı: 415 Euro + KDV (Tartı)

Formsanté Dergisi Ocak 2013 Sayısı

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here