Günde 2 yemek kaşığı

Başta internet olmak üzere, birçok kaynaktan elde edilen hatalı bilgilere rağmen uzmanlar; doğrudan, tek başına yağ yakımına etki eden bir besin bulunmadığına dikkat çekiyor. Ancak bazı besinler içerdikleri birtakım bileşikler sayesinde yağ yakımını destekliyor. Bunun içinse mutlaka sağlıklı beslenme tarzı ile düzenli egzersizin bir arada olması gerekiyor. Diyetisyen Emel Terzioğlu Arslan, bu besinlerden birinin de Hindistan cevizi yağı olduğunu belirterek, şu bilgileri veriyor: “Bu besin, içeriğindeki orta zincirli yağ asitleri (MCT) sayesinde yağ yakımına destek oluyor. MCT’ler yağın enerji olarak kullanılmasını sağlıyor. Ayrıca metabolizmayı da hızlandırıyor. Dolayısıyla, günde iki yemek kaşığını geçmemek kaydıyla Hindistan cevizi yağını beslenme düzenine eklemekte bir sorun bulunmuyor.”

?
“Maden suyunun magnezyum içeriği sayesinde insülin hormonunun duyarlılığını arttırarak, kan şekerinin dengelenmesine katkı sağladığını biliyor muydunuz?”

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here