Hangi vücut yapısına sahipsiniz?

Yuvarlak hatlarınızı belirleyin ve beslenmenizi ona göre ayarlayın. Doğru besinleri doğru zamanda alın ve vücudunuzdaki fazlalıklarda bir an önce kurtulun.

Kum saati
Büyük göğüs, geniş kalçalar ve ince bir bel.

Öneri: Şekeri mutlaka azaltmalısınız. Eğer şekerli içecekten vazgeçemiyorsanız, miktarını azaltın veya aspartam içerikli tatlandırıcıları tercih edin.

Piramit
Yağ depoları belden aşağı yoğunlaşmış. Üst gövde ise son derece ince.

Öneri : Daha çok süt ürünleri tüketmelisiniz. Bunu arada sırada sabahları bir kase yoğurt yiyerek yapabilirsiniz.

Top
Göbekli. İnce kollar ve ince bacaklar.

Öneri : Çok fazla karbonhidrat tüketiyorsunuz. Ekmekten vazgeçin demiyoruz, ama azaltmanızda fayda var Arada sırada öğle yemeklerinde balık ve et yemeye özen gösterin.

Geniş gövde

Geniş ve büyük göğüslü bir üst gövde. Buna ek olarak dar bir kalça ve ince bacaklar.

Öneri : Büyük ihtimalle albümin içerikli yiyecekleri çok seviyorsunuz. Et tüketimini haftada iki veya üçe indirmelisiniz. Öğle yemeklerinde bol bol sebze tüketmeye de özen gösterin.

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here