Diğer
    Ana SayfaHaberİmkansıza inanmayan kadınların hikayeleri

    İmkansıza inanmayan kadınların hikayeleri

    -

    Her geçen gün yeni bir hikaye ile tanışıyoruz. Hepsinin ortak yönü sporda ve sanatta asla pes etmeyen kadınların gücü ve inancı. Bu güce güvenen markalar, sahada engelleri kaldıran kadınları desteklemekten gurur duyuyor….

    Önemli bir spor yılı başlarken adidas, kadınlar için şimdiye kadarki en büyük taahhüdünün duyurusu ile “Impossible Is Nothing” hikayesine devam ediyor. Sporun hayatları değiştirme gücüne olan inancıyla hareket eden marka, sahada ve dışında engelleri ortadan kaldıran ve cinsiyet eşitliğini sağlayanları destekleyecek. adidas Küresel Pazarlama Başkanı Vicky Free, markanın odak noktası hakkında şunları söylüyor: “Bu dönemde de oyunu değiştiren, çeşitli ve güçlü bir kadın sporcu topluluğunu birleştirmek için “Impossible Is Nothing” marka tutumumuzu kullanmaya devam ediyoruz. Güçlerinin farkındayız, gördükleri olasılıkları mutlulukla karşılıyor, fırsatları değerlendirirken sahip oldukları iyimserliği paylaşıyoruz. Bu aynı zamanda her gün imkansızı mümkün kılmak için dışarıdaki tüm kadınlara eylem çağrımızdır.

    Sporun tüm alanlarında, ürünlerimiz ve ortaklıklarımızda inovasyon yoluyla kendimizi kadınlara hizmet etmeye adadık ve onların müttefiki olmaya devam edeceğiz.”

    adidas, “Impossible Is Nothing” kampanyasının yeni döneminde “I’m Possible” derken üç ana noktaya odaklanıyor: Ürünler, kişiler ve programlar. Uzun süreli altyapı programlarının başlatılması ve genişletilmesi ile kadınları ve genç kızları sporda teşvik etmeye, sürdürmeye odaklanılacak. Spor kulüplerine, antrenörlere ve sporculara cinsiyet eşitliği öğrenme kaynakları sağlanarak sistemik değişimi yönlendirmeye yardımcı olunacak.

    Marka, taahhüdünün bir parçası olarak “Impossible Is Nothing” kampanyasını daha görünür kılmakla başkalarına da aynı şeyi yapmaları için ilham vermeyi amaçlıyor ve imkansızlarını mümkün kılan kadınların hikayelerini paylaşıyor. “I’m Possible” film serisinde şair ve aktivist basketbolcu Asma Elbadawi, model Ellie Goldstein, genç aktör HoYeon, koşucu Fatima İbrahimi, Olimpiyat şampiyonu kaykaycı Momiji Nishiya ve yoga öğretmeni Jessamyn Stanley’inin hikayeleri paylaşılıyor.

    - Advertisement -

    Asma Elbadawi (basketbol oyuncusu): “Yani gerçekten heyecanlandığım şeylerden biri, bu yıl giderek daha fazla ürünün çıktığını görmek. Biliyorum geçen yıl Müslüman kadınlar için yüzme ve giyim vardı ve önceki yıl başörtüsü vardı. Ama dini nedenlerle ya da sadece vücutlarını gösterme konusunda kendilerini rahat hissetmedikleri için spor yapamayan kadınlara yönelik ürünlerin yaratılacağını görmek beni gerçekten heyecanlandırıyor.”

    Ellie Goldstein (model): “Yeni rutinler öğrenmeyi seviyorum. Bir ekibin parçası olmayı seviyorum çünkü buna inanıyorum ve hareketlerimle sanat yapmayı seviyorum. Ruh sağlığım için harika, dans etmek bana ilham veriyor. Engelli genç insanlara ilham vermeyi umuyorum. Onların özlemlerini takip etmek, bu beni ve diğer kadınları destekliyor ve biz harikayız.”

    KAMPANYANIN TÜRKİYE AYAĞI DA GERÇEKLEŞTİRİLDİ

    adidas Kıdemli Pazarlama Direktörü Onur Demircan’ın açılış konuşmasını yaptığı buluşmada her biri farklı alanlarda engel tanımadan hemcinslerine örnek olmuş beş kadının hikayesine yer verildi. Ardından gazeteci Nilay Örnek’in moderatörlüğü ve adidas Pazarlama Kıdemli Marka Müdürü Gözde Sabuncu eşliğinde gerçekleşen sohbette Türkiye’nin ilham veren kadınlarından milli jimnastikçi Ayşe Begüm Onbaşı, oyuncu Asude Kalebek, basketbolcu Cansu Köksal “I’m possible” dedikleri hikayelerini anlattı.



    CEVAP VER

    Lütfen yorumunuzu giriniz!
    Lütfen isminizi buraya giriniz