Ana Sayfa Fitness Kaymaya hazır mısınız?

Kaymaya hazır mısınız?

ocak-2013-spor-resim-1

Yılda bir kez kayak yapıyorsanız… Bu yıl bir kayak merkezine gitmeyi planlıyorsanız şimdiden vücudunuzu hazırlamaya başlasanız iyi olur. Araştırmalar kış sporlarında meydana gelen yaralanmaların en önemli sebebinin yorgunluk, diğerinin ise ısınma-esnemenin ihmal edilmesi olduğunu ortaya koyuyor. Menisküs yırtıkları başta olmak üzere kırık, çıkık gibi yaralanmalar yüzünden tatilinize gölge düşmesini istemiyorsanız önerilerimize kulak verin…

15-20 dakika ısınmadan kayağa başlamayın.

Kayak tatilinizden beş-altı hafta önce yapacağınız egzersizlerle kaslarınızı güçlendirin. Böylece eklemlerinizin hareket kabiliyetini artırarak yaralanma riskini kayda değer bir oranda azaltabilirsiniz. Ayrıca kardiyovasküler kapasitenizi artıran egzersizlerle pistlerde daha uzun süre kalabilirsiniz.

ÖNCE GÜVENLİK!
NASIL KAYACAĞINI BİLMEK KADAR NASIL DÜŞECEĞİNİ BİLMEK DE SİZİ SAKATLIKLARDAN KORUYACAKTIR. BU NEDENLE EĞİTMENLERİNİZDEN ÖNCE NASIL GÜVENLİ BİR ŞEKİLDE DÜŞECEĞİNİZİ ÖĞRENİN.

ocak-2013-spor-resim-5

 

 

 

 

 

 

KAYAK ALIŞVERİŞİ
Kayak yapmak için yola çıkmadan önce dağ koşullarında size maksimum konfor sağlayacak ürünleri yanınıza almalısınız. Kayak yaparken doğru ürünleri kullandığınız takdirde daha sorunsuz ve rahat bir kayış keyfi yaşayabilirsiniz.

 

 

 

,

 

 

 

 

 

Formsanté Dergisi Ocak 2013 Sayısı

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here