Sihirli öğünlerle sağlığınızı koruyun

09072013 beslenme1

Bilimsel araştırmalar, yediğiniz şeylerin sağlıklı ve keyifli olmanızı sağladığını kanıtlıyor. Kaslarınızın güçlenmesine, doğru kiloda kalmanıza ve hatta kansere karşı korunmanıza bile yine doğru beslenme alışkanlıkları yardımcı oluyor. Şimdi sizler için hazırladığımız bu sayfaları yırtın ve buzdolabınızın üstüne yapıştırın. Yemeklerinizi hazırlarken sihirli olanlarını birleştirerek sağlıklı olmanın ve uzun yaşamanın sırrını keşfedin.

KALP KRİZİNİ ÖNLEYİN

Fıstık ezmesi: Fıstık ezmesiyle aranız nasıl? Yanıtınız hayırsa, kalp krizini önlediğini hatırlatalım. Amerika’da yapılan önemli bir araştırma, günde 30 gr fıstık ezmesi tüketen kadınların kalp krizine yakalanma riskinin
yüzde 40 azaldığını gösteriyor. Bunun yanı sıra fıstık ezmesi, sanıldığının aksine, yüksek kolesterolü de önlüyor. O zaman, kalbinizi korumak için, sofranızdan fıstık ezmesini asla ihmal etmeyin.

Tam buğday: Esmer besinlerin ilk bakışta tatsız tuzsuz gibi göründüğünü biliyoruz. Ancak, Amerikan Medikal Derneği Gazetesi’nin haberine göre esmer ve lifli besinleri tüketenler, kansere karşı yüzde 51 daha güçlü bir vücuda sahip oluyor. Esmer ekmek, bulgur ve kahverengi pirinci diyetinize bolca ekleyin. Hatta çok sevdiğiniz ama kilo almaktan korktuğunuz için yemediğiniz makarnayı, kepekli olanla yer değiştirebilir vücudunuza sağlık katabilirsiniz.

Kakao tozu: Çocukların bildiği bir şey var demek ki! Boşuna çocuktan al haberi demiyorlar… Klinik Amerika Gazetesi’nin haberine göre, kahvenize ya da sütünüze katacağınız bir kaşık kakao tozu, kalp krizi riskinizi azaltırken, bir taraftan da sizi keyiflendiriyor.

 

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here