Ana Sayfa Beslenme & Diyet Tansiyona turuncu takviye

Tansiyona turuncu takviye

Sonbaharın kendine has aromasıyla öne çıkan meyvelerinden mandalina, tezgahlarda yerini aldı. Turunçgillerin önemli bir üyesi olan bu lezzetli meyvenin soğuk algınlığı riskini azalttığını hemen hepimiz biliyoruz. Ancak mandalinanın toplumda az bilinmekle birlikte birçok faydası daha var. Mandalina antiinflamatuar A ve C vitamini içeriği sayesinde bağışıklık sistemini kuvvetlendirip, hastalık riskini düşürüyor. Ayrıca bu turuncu meyve yüksek potasyum ve düşük sodyum içerdiği için tansiyonu da düzenliyor.

Ara öğünde tüketin
Kış aylarının vazgeçilmezleri limon ve greyfurt, C vitamini içerikleri ile bağışıklık sistemini güçlendiren yiyecekler. Ancak asitli yapıları mide asidini arttırarak açlık hissi uyandırıyor ve aç karnına tüketildiğinde mide sağlığını olumsuz etkileyebiliyor. Bu nedenle sabah aç karnına değil, ara öğünlerde tüketilmesi öneriliyor.

364 kalori
Protein değeri yüksek, kalorisi ise düşük olan keçi peyniri, öğünlere eklemek için harika bir seçim. Laktoz intoleransı veya alerjisi olanların rahatça tüketebildiği keçi peyniri vücutta inflamasyon riskini azaltmaya yardımcı, önemli bir antioksidan olan selenyum içeriyor. Bu peynirin 100 gramı sadece 364 kalori.

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here