Ana Sayfa Beslenme & Diyet Tatil kilolarından kurtulmanın formülü

Tatil kilolarından kurtulmanın formülü

ekim-2012-beslenme-2--resim-1

Yazın ipin ucu biraz kaçtıysa alınan kiloları iyice yerleşmeden hemen vermek gerekiyor. Üç günlük bir diyet programının yanında doğru beslenme tüyolarını da hatırlatarak size yardımcı olmak istedik.

Yaz bitti, bayram geçti, geriye güzel anılar ve pantolonların belinde bir gerginlik kaldı. ‘Her istediğimi yiyip içemeyeceksem tatilin ne anlamı var?’, ‘Bu sıcaklarda spor yapmak imkansız, yürümeye bile halim yok’ diyen siz, şimdi ayna karşısında gördüğünüz şişkinliklere hayıflanıyorsunuz. Olan oldu, pişmanlık duygularını bir kenara bırakıp yol yakınken önlem almaya başlamak en doğrusu. Tatil dönüşü aldığı birkaç kilodan kurtulmak ve eski kilosuna ulaşmak isteyenler için Uzman Diyetisyen Burcu İnce’ye kulak verdik.

ÖNCE
Yakın zamanda aldığınız kilolardan hızla kurtulmak için önce vücudunuzu ateşleyin.

SONRA
Eski kilonuza kavuşmayı başardıysanız bu adımlara geçin.

3 GÜNLÜK METABOLİZMA HIZLANDIRICI, YAĞ YAKICI BESLENME PROGRAMI
Kalkınca 1 bardak suyun içine 1 dilim limon
Kahvaltı:
➤ 1 su bardağı laktozsuz yağsız süt
➤ 1 adet kuru kayısı
➤ 1 dilim tam tahıllı esmer ekmek
➤ 1 dilim light dil peyniri
➤ Yeşillik
2 saat sonra:
➤ 10 adet kavrulmamış tuzsuz fındık veya badem
Öğle:
➤ Keçi peyniri (60 g) ve 1 su bardağı mercimekli salata
➤ 1 tatlı kaşığı zeytinyağı ve limon
2 saat sonra:
➤ 1 su bardağı light kefir (içine 1 tatlı kaşığı çörek otu yağı ilaveli)
2 saat sonra:
➤ 1 kase cacık (taze nane, fesleğen, maydanoz, dereotu, taze reyhan, tane karabiber, kuru nane, kuru kekik ve toz zencefil ekleyip blender’dan geçirin)
Akşam:
➤ Izgara balık (200 g) veya 3 adet derisiz tavuk (150 g)
➤ Salata (1 tatlı kaşığı zeytinyağı ve limon)
2 saat sonra:
➤ 1 su bardağı kefir (içine 1 orta boy şeftali, 1 çay kaşığı toz tarçın, 1 tatlı kaşığı keten tohumu yağı ekleyip blender’dan geçirin)

Devamı diğer sayfada

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here