Ana Sayfa Güzellik Yorgunlukla savaşmak, selülit ve ağrılardan kurtulmak için Banyom kaç derece olmalı?

Yorgunlukla savaşmak, selülit ve ağrılardan kurtulmak için Banyom kaç derece olmalı?

Sıradan bir banyo saatini, uygun sıcaklığı seçerek, hem beden hem de ruh sağlığınız için gerçek bir terapiye dönüştürebilirsiniz. Ne diyelim, sıhhatler olsun!

Eğer doğru bir şekilde kullanılırsa banyo, sadece temizlenmemize yaramaktan çok daha fazlasını verebilir bizlere… En uygun sıcaklığı seçerek canlanabilir, sakinleşebilir ya da kendinizi eskisine kıyasla çok daha neşeli hissedebilirsiniz. Gerçekten de, eğer vaktiniz varsa, hem sabah hem de akşam 10'ar dakikalık banyo seansları yapmanızda hiçbir sakınca yok. Böylece sabahları kendinizi güne hazırlayabilecek, akşamları da günün yorgunluğunun akan sulara karışıp gitmesini sağlayabileceksiniz. Tabii, banyoda en fazla 20 dakika kalmanız gerektiğini hemen hatırlatalım. Çünkü sıcak suda bundan daha fazla kalmak damar ve dolaşım sorunlarına neden olabilir. Evet, banyonun hem beden hem de ruh sağlığınız üzerinde pek çok olumlu etkileri olduğunu belirtmiştik. Buna, hemen cilt sağlığı ve güzelliğini de ekleyelim. Örneğin, banyo sırasında, vücudunuza doğal bir süngerle hafif hafif masaj yaparak hem kan dolaşımınızın hızlanmasını hem de ölü derilerin atılmasını kolaylaştırabilirsiniz. Banyodan çıktıktan sonra da, kurulanmadan önce bir dakika bekleyin ve nemlendirici kremlerinizi hafif nemli cilde uygulayın. Böylece bu ürünlerden maksimum fayda elde edeceksiniz. Gelelim, banyo suyunun sıcaklığını nasıl belirleyeceğinize… Bunun için hazırladığımız rehbere bir göz atın ve neye ihtiyacınız olduğunu düşünün; kas ağrılarından kurtulmaya mı? Yorgunlukla savaşmaya mı yoksa selülitlerinizden arınmak için etkin bir yöntem bulmaya mı? Ardından da buna göre suyun sıcaklığını ayarlayabilirsiniz. Sıcaklığı ölçmek için ev termometrenizden faydalanabileceğinizi de hemen hatırlatalım.

Devamı 2006 Ocak sayımızda…

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here