Ana Sayfa Fitness Zumba ile dans ederek form tutun

Zumba ile dans ederek form tutun

2 SALSA-Geriye çapraz adım
Bacaklar kapalı, sağ bacakla sol çapraz arkaya doğru bir adım atın ve vücudu hafif arkaya döndürün, ortaya gelip aynı şekilde sol bacakla tekrarlayın.
agustos-2012-fitness-resim-3

3 SALSA-Öne-arkaya adım
Başlangıç pozisyonunda bacaklar kapalı, kollar vücudun yanında serbest, dirsekler rahatça bükülü… Bir adım öne atarken kalça ağırlığını hafifçe öne verin ve adımınızı tekrar merkeze çekin. Diğer bacakla geriye doğru bir adım atıp merkez noktaya geri dönün.
Fitness versiyonu
Öne-arkaya adımları daha zorlaştırmak için öne ve geriye lunge yaparak da uygulanabiliyor. Bir adımı öne atın ve diz kapağınız ayak parmak uçlarını geçmeyecek şekilde dizinizi bükün, kalçayı yere yaklaştırın. Ortada bacakları birleştirin ve diğer bacakla geriye doğru adım atarak lunge pozisyonuna inin.
agustos-2012-fitness-resim-4

 

Devamı diğer sayfada

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here