Formsanté

Timberland 2030 vizyonunu duyurdu: ‘Sıfır Atık’ hedefi

Timberland 2030 vizyonunu duyurdu: Doğadan aldığından daha fazlasını geri vermek ve net pozitif ürünlerle “sıfır atık” hedefine ulaşmak…

İlhamını doğadan alan Timberland, önümüzdeki dönem inovasyon önceliklerini Rejeneratif Tarım ve Döngüsel Tasarım olarak belirledi. Döngüsel tasarımla “sıfır atık” hedefine ulaşmayı planlayan marka koleksiyonlarında kullanacağı tüm materyallerini rejeneratif tarımdan tedarik ederek, çevreye karşı sorumluluğunda net sıfır etkinin de ötesine geçerek “net pozitif etki”ye ulaşacağına inanıyor.

İçinde bulunduğu moda endüstrisinin üretim ve tüketim rutinleriyle sebep olduğu çevresel etkileri azaltmak adına önemli bir adım atan Timberland 2030’a kadar ürünlerinin çevreye olan etkilerini “net pozitife çevirme”-  yani doğadan aldığından daha fazlasını geri vermeyi – hedeflediğini duyurdu.

Bu söylemle Timberland, outdoor mirasını ve yıllardır devam eden doğayı koruma taahhüdünü daha da ileri taşıyor. Doğadan ilham alarak rejeneratif tarım ve döngüsel tasarım bakış açısıyla inovasyona öncülük ediyor. Timberland yeni duyurduğu net pozitif vizyonuna doğru ilerlerken, 2030’a kadar gerçekleştireceği 2 ana hedefi açıkladı:

Exit mobile version