15 GÜNDE 5 KİLO VERİN 1 BEDEN İNCELİN

Yaza fıstık gibi veda etmek için üç bölümden oluşan bir form tutma programı hazırladık. Fitness, beslenme ve bakım bölümlerinden oluşan bu üç ayaklı programı düzenli uygularsanız istediğiniz vücuda kavuşabilirsiniz. 15 gün sonunda ortalama 5 kilodan kurtulmayı ve 1 beden incelmeyi vaat ediyoruz.

Esin Altuğ Eğrilmez
İncelme ve sıkılaşmadan oluşan temel fitness programınız ve egzersizleri nasıl yapacağınız ilerleyen sayfalarda açıklanıyor. Yağ yerine kas yakmamak için bir gün incelme, bir gün şekillenme egzersizlerini yapmaya özen gösterin. Yürüyüş, yüzme, bisiklet, koşu, voleybol, basketbol, tenis, ip atlama, merdiven çıkma gibi yardımcı egzersizleri gün aralarına serpiştirdik. Siz evde, tatilde ya da iş yerinde olabilirsiniz. Yardımcı egzersizlerden yaşam stilinize uygun olarak istediğinizi seçebilirsiniz ya da saatlerini değiştirebilirsiniz. Özellikle merdiven çıkma egzersizi, selülit ve sarkmalara yönelik olarak programa eklendi. Programda olduğu günlerde, 50 ila 100 basamak arasında tempolu merdiven çıkıp inebilirsiniz. Herhangi bir sağlık sorununuz varsa önce doktorunuza danışmayı ihmal etmeyin.

15 GÜNLÜK FITNESS PROGRAMI
PAZARTESİ

08:00 Yürüyüş 20 dak.
09:00 Hafif kahvaltı
11:00 İncelme egzersizleri (İleriki sayfalarda açıklanıyor)
12:30 Öğle yemeği
16:00 Bisiklet 20 dak.
19:00 Hafif koşu 20 dak.

SALI
08:00 Yüzme 20 dak.
09:00 Hafif kahvaltı
11:00 Şekillendirici egzersizler (İleriki sayfalarda açıklanıyor)
12:30 Öğle yemeği
16:00 Tenis 20 dak.
19:00 İp atlama 20 dak.

BESLENME PROGRAMI
15 gün boyunca fitness programı ile birlikte uygulayacağınız bu özel diyet, yağ yakımını daha hızlı hale getirmek üzere formüle edilmiş. Bu diyet ile günde sadece 1500 kalori alacaksınız.

PAZARTESİ
Kahvaltı: Küçük bir kap yağsız yoğurt, 1 kase müsli, 1 adet
rendelenmiş elma ve 1 fincan yeşil çay.
Arada: 1 adet meyve
Öğle yemeği: Mozzarella peyniri, avokado ve domates salatası
(50 gr. az yağlı mozerella peyniri, 1 dilimlenmiş
domates, yarım küçük avokado, taze fesleğen ve
balsamik sirke ile), yeşil salata yaprakları ve
1 dilim ekmek.
Arada: 1 adet meyve
Akşam yemeği: Soya soslu ızgara tavuk göğsü ve 50 gr. pirinç pilavı.

SALI
Kahvaltı: Yağsız süt ile karıştırılmış yulaf ezmesi,
1 adet elma ve yeşil çay.
Arada: 1 adet meyve
Öğle yemeği: ''Üç-fasulye'' salatası (3 taze soğan, 5 adet kiraz, domates ve 1 yeşilbiber, 2 yemek kaşığı barbunya veya kuru fasulye, nohut, 2 yemek kaşığı yağsız sosla), büyük bir dilim tam tahıl ekmeği.
Arada: 1 adet meyve
Akşam yemeği: 50 gr. (kuru gramaj) basmati pirinciyle yapılmış pilav, 25 gr. beyaz peynirli çoban salatası.

Haberin devamını okumak için 2009 Ağustos sayımıza göz atın…

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here