Ana Sayfa Fitness Bir aparkatla formda kal!

Bir aparkatla formda kal!

Başlığa bakıp size içinde şiddet içeren bir şey önerdiğimizi sanmayın sakın. Ancak son zamanlarda yeni fitness trendleri arasında bokstaki temel figürlerden yararlanmak var. Asya kökenli bu trendde ringde gibi değil dans pistinde gibi hareket etmelisiniz. Formda kalmak için yapılan egzersizler, dans ve gevşeme hareketleriyle sona eriyor.

Boks yağları yakıyor, ruh halinizi düzenliyor!
SAĞA BİR TEKME
Bacaklarınızı kalça genişliğinde açın, dizinizi biraz bükün. Kollarınız ve bacaklarınızla fotoğraftaki gibi pozisyon alın, yumruklarınızı sıkın. Ağırlığınızı sola doğru verin. Sağ bacağınızla yana doğru bir tekme atın. Tekrar başlangıç pozisyonuna gelin. Bu hareketi sağ ve sol tarafa doğru 10'ar kez yapın.
ÖNEMLİ: Tekme savururken dizinizi asla gergin tutmayın. Daha iyi çalışabilmek için spor ayakkabısı giyin.

APARKAT
Ağırlığı sağdaki bacağa verin, bu sırada sol ayağınızı biraz kaldırın. Sadece ayağınızın ucu yere değsin. İki elinizi de fotoğrafta gördüğünüz gibi tutun. Şimdi sol elinizle yaptığınız yumruğu soldan sağ yukarı doğru omuz hizasına kadar savurun. Bunu 15 kez yaptıktan sonra ağırlığınızı sola verin. Bu kez aynı egzersizi sağ elinizle yapın.
ÖNEMLİ: Bütün bu hareketleri yaparken vücudunuz gergin kalmalı.

Haberimizin devamı 2006 Mayıs sayımızda…

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here