Bu ay radarımıza takılan 3 ürünü sizler için mercek altına aldık…

Hazırlayan: Ruken Akbay Gürtaş

Doğallığı bilimle buluşturdu
René Clinic & Beauty’nin kurucu ortağı ve Beauty Omelette markasının yaratıcısı Nur Bilen Yavuzer, tekstil grubundan sonra markanın kozmetik serisine ait ilk cilt bakımı ve saç bakımı serisini online satışa sundu. Ürünler www.beautyomelette.com adresinden online olarak ve Nişantaşı mağazasından satılıyor. Cilt bakımı, saç bakımı, makyaj ve kedi&köpek bakımı ürünlerinden oluşan Beauty Omelette, Kore’de alanında uzman kimyager ve biyologlardan oluşan bir ekibin 4 yıl süren AR-GE çalışmalarının sonucunda ortaya çıktı. Cilt bakım ürünleri cilde faydalı zengin ve doğal içerikleri ile dikkat çekiyor. Özel bir fermantasyon teknolojisi ile üretilen patentli probiyotikler ve kırmızı ginseng başrolleri oynuyor. Bu iki içerik de cildi yeniden yapılandırma konusunda üstün becerilere sahip. Gıda takviyesi olarak yer alan probiyotik ise sadece dışardan değil aynı zamanda içerden de cildi yararlı bakteriler ile besliyor.


Ağız sağlığında spa etkisi
Oral-B’nin yeni ürünü Orchid Purple Oral-B GENIUS, diş fırçalama rutinini spa terapisine dönüştürüyor. Orkide moru rengindeki akıllı diş fırçası 6 farklı fırçalama moduna ve 4 farklı özellikte fırça başlığına sahip. Yeni Gum Guard Techlonogy (Diş Eti Koruma Teknolojisi), Hassas Modu ve Oral-B Sensi UltraThin fırça başlığı ile manuel bir diş fırçasına göre daha fazla plak yok ediyor ve sağlıksız diş etlerinin önüne geçmenize yardımcı oluyor. Ayrıca akıllı telefonunuzla bağlantı kurarak fırçalama alışkanlıklarınızla ilgili bilgileri takip edebiliyorsunuz. P&G markasının yeni ürünü, “Akıllı Fırçalama Değerlendirmesi” ile doğal fırçalama davranışını değerlendiriyor ve gerçek zamanlı olarak nereye fazla baskı uygulandığını gösteriyor. “Pozisyon Algılama ve Basınç Haritası” sayesinde kullanıcı hangi bölgeyi fazla fırçaladığını görebiliyor. Diş Eti Kanamasını Değerlendirme özelliği ise kanamaların takip edilmesini ve doğru fırçalama ile azaltılmasına yardımcı oluyor.


La Colline yeniden Türkiye’de
Kozmetik severlerin merakla beklediği İsviçreli cilt bakım markası La Colline, Boyner’le birlikte yeniden Türkiye’de. Araştırma Laboratuvarları 1997’de kurulan La Colline’in geliştirilen tüm formülleri eşsiz bir yaşlanma karşıtı bileşeni olan CMAge Complex çevresinde inşa ediliyor ve hücresel terapi konusundaki araştırmalara aktif katkı sağlanıyor. Mükemmel sonuçlara ulaşan La Colline bu yüksek teknoloji ile çalışmalar yaparken, cilt bakım uygulamalarında benzersiz bir deneyim sunmak için doku ve kokuları özenle tasarlamaya devam ediyor. La Colline yaşlanma karşıtı ve cilt yenileyici ürünleri ile cilt bakımı ritüelinizin vazgeçilmezi olmaya aday.

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here