Ana Sayfa Fitness Dik göğüsler ve sıkı kalçalar için egzersiz programı

Dik göğüsler ve sıkı kalçalar için egzersiz programı

1273240107-0Tüm dünyada ünlülerin gözdesi olan Esflex egzersizleriyle sadece bir ayda dik göğüslere ve sıkı kalçalara kavuşabilirsiniz! Özellikle sıkı kaslar ve düzgün bir duruş için geliştirilen eğlenceli bir egzersiz Esflex. Özel aletiyle evde kendi kendize de yapabileceğiniz Esflex egzersiz programını Pozitif Club Fitness Eğitmeni Bülent Cömert hazırladı.

 

DİK GÖĞÜSLER İÇİN…
1.Blok flüt:
Bacaklarınızı omuz hizasında açın ve vücut ağırlığınızı topuklarınıza verin. Sırtınızın da dik olmasına özen gösterin. Esflex’i, kollarınız 45 derecelik
açı yapacak şekilde, göğüs hizanızda iki elinizle kavrayın. Şimdi Esflex’i öne ve arkaya doğru sallandırın. Hareketi yaparken sırtınızın dik olmasına özen gösterin. Egzersizi 3 set halinde 30’ar saniye uygulayın.

2.Tavus kuşu: Bacaklarınızı omuz hizasında açın. Esflex’i sağ elinizle tuttuktan sonra kolunuzu yere paralel olacak şekilde omuz seviyesine kadar kaldırın. Başparmağınız karşı yönü göstermeli. Esflex’i kalçanızın biraz gerisinde tutarak sağa ve sola doğu sallandırın. Salınım sırasında kollarınız ve kalçanız gergin olmalı. Egzersizi 3 set halinde 30’ar saniye yapın.

1273240108-1KALÇA EGZERSİZLERİ
1.Terazi:
Esflex’i sağ elinizle göğüs hizasında tutun. Sırtınızın dik olmasına özen gösterin. Kalça kaslarınızı da sıkın. Şimdi sol bacağınızı kontrollü bir şekilde geriye doğru uzatın. Esflex’i sağ elinizle öne ve arkaya doğru sallandırın. Hareketi uygularken bacaklarınız da gergin olmalı. Egzersizi 3 set halinde 30’ar saniye uygulayın.

2. Derin terazi: Emekleme pozisyonu alın. Sırtınızın gergin olmasına dikkat edin. Bir elinizi zemine dayayarak yerden destek alın. Kalça, bacak ve karın kaslarınızı sıkın. Diğer elinizle tuttuğunuz Esflex’i öne ve arkaya doğru sallandırın. Egzersizi 3 set halinde 30’ar saniye yapın.

 

FUNDA ÇATAR

Egzersizlerin devamı 2007 Aralık sayımızda…

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here