Ana Sayfa Beslenme & Diyet Sağlıklı bir yolculuk

Sağlıklı bir yolculuk

saglikli-bir-yolculuk

saglikli-bir-yolculuk İş gezisi, hafta sonu kaçamağı, ya da tatil…Yolculukta açlığınızı bastırmak için pratik bir şeyler hazırlamaya ne dersiniz? Size önereceğimiz hafif menülerle keyifli yolculuklar…

Yolculuk sırasında yiyeceklerinizi cam ya da porselen kaplar yerine plastik kaplara koyun.Plastik çatal bıçağı da ihmal etmeyin. Tıka basa yemek yemek yolculukta konsantrasyon bozukluğu ve halsizlik yapabilir.

Naneli Ananas:
İki kişilik:1 demet taze nane, 50gr şeker, 1 kilo ananas
1-Nane yapraklarının 2/3’ünü 100ml şekerli suda kaynatın.
2-Ananası 2-3 santimlik küpler halinde doğrayın. Sıcak nane şurubu ekleyip soğumaya bırakın.
3-Nane yapraklarını ananasın üstüne serpiştirin.


Karışık Sandviç
İki kişilik: 2 baget ekmeği, yağsız taze peynir, 100 gr. salam, 100 gr. tost peyniri, kırmızı biber, salatalık, nane.
1-Taze peynirli küçük bir kabın içinde naneyle karıştırın.
2-Baget ekmeğini uzunlamasına kesin. Üzerine peynir ve nane karışımını sürün.Salamları, peynirleri, ince ince dilimlediğiniz domates ve salatalığı malzemenin üzerine ilave edin.
3-Biberleri yıkadıktan sonra ince şeritler halinde kesin ve malzemenin üzerine yerleştirin. Baget ekmeğinin diğer yarısını üzerine kapayın ve sandviçi ince bir folyoyla sarın.

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here