Aşkla forma girin

TARİFLER
subat-2013-diyet-resim-8LABNELİ SEBZE ÇORBASI

➤ 1/2 beyaz lahana
➤ 1 adet kabak
➤ 1 avuç bezelye
➤ 2 adet kereviz
➤ 1 adet havuç
➤ 1 adet yeşil soğan
➤ 1 orta boy patates
➤ 3 yemek kaşığı bulgur pilavı
➤ 2 yemek kaşığı labne
➤ Ispanak
Kaynamış suyun içine tüm sebzeleri aynı anda atın ve 15-20 dakika pişirin. Pişmeye yakın nane, kekik, pul biber, karabiber, zencefil, zerdeçal ve hardal tohumu, az tuz ve bir yemek kaşığı zeytinyağı koyun. (İsterseniz karıştırıcıdan geçirebilirsiniz.) En son 2 yemek kaşığı labne peyniri ekleyerek 2 dakika daha pişirin.

subat-2013-diyet-resim-9ISPANAKLI BONFİLE
➤ 1 kg ıspanak
➤ 1 avuç çam fıstığı
➤ 1/2 kg bonfile
Ispanakları az zeytinyağı ve çam fıstıkları ile kavurup suyunu çekene kadar pişirin. Ayrı bir tavada bifteğinizi ızgara olarak pişirin. Ispanağı tabağın altına serip üstüne ızgara bonfile koyun. Yanına bol yeşillik ile süsleyerek servis edin.

subat-2013-diyet-resim-10ELMALI HAFİF TATLI
➤ 2 orta boy elma
➤ İki adet ceviz
➤ 1/2 muz
➤ Bir avuç çilek
➤ Tarçın
Elmaları rendeleyin. İçine bol miktarda tarçın ve iki adet ceviz koyarak kısık ateşte 10 dakika pişirin. Pişmiş tarçınlı elma karışımına yarım muz ve bir avuç çilek ekleyerek buzdolabında 30 dakika bekletin. Servis öncesi 1 kase probiyotik yoğurt ile karıştırın ve servis edin.

Yaprak ÇETİNKAYA

Formsanté Dergisi Şubat 2013 Sayısı

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here