Mideye dost diyetle kilo verin

MİDE DOSTU DİYET

1.GÜN
Sabah kalkar kalkmaz: ● 1 bardak ılık su
Yaklaşık 45 dakika sonra Kahvaltı: ● Çok açık şekersiz çay veya ıhlamur ● Lor peyniri, taze kaşar, mozzarella, dil gibi hafif peynirler ● Beyaz veya glutensiz ekmek
Ara öğün: ● Bir bardak su ve birkaç tane leblebi
Öğle yemeği: ● Yemekten 45 dakika önce bir bardak ılık su ● Etli veya zeytinyağlı iyi pişmiş mevsim sebzesi yemeği (kızartılmadan, kavrulmadan) ● Beyaz veya glutensiz ekmek
Ara öğün: ● Fırınlanmış meyve veya şekersiz komposto
Akşam yemeği: ● Yemekten 45 dakika önce bir bardak su ● Haşlanmış veya fırınlanmış bir porsiyon et, tavuk veya balık ● İyi pişmiş sebze yemeği ● Beyaz ekmek veya glutensiz ekmek
Gece: ● Yatmadan en az 2 saat önce bir bardak su ● İki üç tane leblebi veya grisini

eylul-2012-diyet-resim-72.GÜN
Sabah kalkar kalkmaz: ● 1 bardak ılık su
Yaklaşık 45 dakika sonra Kahvaltı: ● Çok açık şekersiz çay veya ıhlamur ● Lorlu yumurtalı ekmek (fırında pişirilmiş)
Ara öğün: ● Bir bardak su ve birkaç tane leblebi
Öğle yemeği: ● Yemekten 45 dakika önce bir bardak ılık su ● Zeytinyağlı sebze yemeği (Kavrulmadan kızartılmadan pişmiş) ● Fırında pişmiş balık
Ara öğün: ● Fırınlanmış meyve ve grisini
Akşam yemeği: ● Yemekten 45 dakika önce bir bardak su ● Tavuklu patates yemeği
Gece: ● Yatmadan en az 2 saat önce bir bardak su ● Grisini ve fırınlanmış meyve

3.GÜN
Sabah kalkar kalkmaz: ● 1 bardak ılık su
Yaklaşık 45 dakika sonra Kahvaltı: ● Çok açık şekersiz çay veya ıhlamur ● Haşlanmış patatesli yumurta
Ara öğün: ● Bir bardak su ve birkaç tane leblebi
Öğle yemeği: ● Yemekten 45 dakika önce bir bardak ılık su ● Zeytinyağlı sebze yemeği (Kavrulmadan kızartılmadan pişmiş) ● Sulu köfte yemeği (Mısır unu katılmış)
Ara öğün: ● Fırınlanmış meyve ve grisini
Akşam yemeği: ● Yemekten 45 dakika önce bir bardak su ● Tavuklu pirinç pilavı
Gece: ● Yatmadan en az 2 saat önce bir bardak su ● Grisini ve fırınlanmış meyve

eylul-2012-diyet-resim-84.GÜN
Sabah kalkar kalkmaz: ● 1 bardak ılık su
Yaklaşık 45 dakika sonra Kahvaltı: ● Çok açık şekersiz çay veya ıhlamur ● Lor peyniri veya hafif peynirler ● Beyaz veya glutensiz ekmek
Ara öğün: ● Bir bardak su ve grisini
Öğle yemeği: ● Yemekten 45 dakika önce bir bardak ılık su ● Etli dolma kabak ve kırmızı biber (pirinçli) ● 1 küçük kase probiyotik yoğurt
Ara öğün: ● Mozzarella peyniri ve grisini
Akşam yemeği: ● Yemekten 45 dakika önce bir bardak su ● Haşlama et ● Garnitür sebze ● Beyaz veya glutensiz ekmek
Gece: ● Yatmadan en az 2 saat önce bir bardak su ● Leblebi

 

Devamı diğer sayfada

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here