Ana Sayfa Fitness Seksi bacaklar, sıkı kalçalar için harekete geçin!

Seksi bacaklar, sıkı kalçalar için harekete geçin!

Bir esnek bant, bir mat, bir sandalye, biraz disiplin… Daha güzel bacaklar ve kalçalar için ihtiyacınız olan şey sadece bunlar. Her yerde kolaylıkla uygulayabileceğiniz bu egzersizlere hemen başlayın, sonucu kısa zamanda gözlemleyin!

Plan
* Egzersizleri haftada 3 gün, birer gün ara vererek uygulayın.
* Eğer belirtilen sayılarda tekrarlamak sizi zorluyorsa, daha düşük tekrar sayılarıyla başlayabilir, sonrasında setleri artırabilirsiniz.
* Ayrıca hareketleri kontrolsüz ve çok hızlı yapmayın, vücudunuzu dinleyin.
* Her gün 20-30 dakikalık tempolu yürüyüş, koşu, yüzme, ip atlama gibi kardiyo egzersizleriyle ter atın. Olumlu sonucu görmek için egzersizin yanında beslenmenize de dikkat edin.

Bük ve tekmele
A- Elleriniz omuzlarınızın, dizleriniz kalçalarınızın altında olacak şekilde dört ayak üzerinde pozisyon alın. Sol bacağınızı geriye doğru uzatın, parmak ucunuz ileriyi göstersin.
B- Sonrasında dizinizi bükerek, kalça yüksekliğinde sol omzunuza doğru çekin, 90 derecelik açıyı bulduğunuzda tekrar geriye uzatarak A pozisyonuna dönün.
* Her iki bacakla 16 kez tekrarlayın.
fitness-temmuz-2012-resim-2

Devamı diğer sayfada

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here