Sihirli öğünlerle sağlığınızı koruyun

 

09072013 beslenme8STRESE GİRMEYİN

Halibut balığı: Stresin aynı zamanda magnezyum eksikliğinden kaynaklandığı artık biliniyor. Yalnızca 85 gram ve ızgara olarak tüketeceğiniz bu balık, sizi olduğunuzdan daha sakin ve huzurlu kılacak.

Siyah çikolata: Bitter olarak da bildiğimiz siyah çikolatanın mutluluk verdiğini bilmeyeniniz var mı? Kakao içerdiği için de uzmanlar tarafından önerilen siyah çikolatayı günde 85 grama kadar tüketebiliyorsunuz.

 

GÜZELLEŞME VAKTİ

Kırmızı biber: Tam bir C vitamini deposu olan kımızı biberi ister taze isterseniz toz olarak tüketin. Bağışıklık sistemine de iyi gelen kırmızı biber, kolajen üretimini de artırıp kırışıklık oluşumunu engelliyor.

Midye: Afrodizyak etkisine de sahip olan midye (istiridye) saçlarınızın güçlenmesine yardımcı oluyor. Saçların dökülmesini de önleyen midyeyi dilerseniz makarnayla beraber afiyetle tüketebilirsiniz. 

YORUM YAZIN

Please enter your comment!
Please enter your name here